FAQ / Veelgestelde vragen

Algemeen

- Kan ik bij jullie op bezoek komen?
Ja, dat kan. Wij zijn elke werkdag geopend van 09:00 - 21:00 uur. Als je specifiek iets wilt bekijken of vragen hebt, bel van te voren even. Dan weet je zeker dat iemand je verder kan helpen. 

- Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Wij zijn aangesloten bij Webwinkel Keur. WebwinkelKeur is hét moderne webshop keurmerk inclusief klantbeoordelingen dat met de modernste techniek zorgt voor ouderwets vertrouwd winkelen. 

Bestellen

- Hoe weet ik of mijn bestelling goed gelukt is?
Je bestelling wordt na het plaatsen geregistreerd in ons systeem. Direct nadat je je bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra je deze bevestiging hebt ontvangen is je bestelling goed gelukt. 

- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Het is niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Neem contact met ons op, dan kijken we hoe we het kunnen oplossen. 

- Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nadat je een bestelling geplaatst hebt kan je deze alleen annuleren door contact met ons op te nemen. 

Betalen

- Hoe kan ik betalen?
Het is mogelijk om te betalen met: iDeal, Paypal, Afterpay, Overboeking, Via/Mastercard, Mistercash, Maestro, contact (gepast) bij afhalen of pinnen bij afhalen. 

- Wanneer ontvang ik de factuur?
Je ontvangt de (digitale) factuur na levering van je bestelling. 

Bezorgen

- Wat zijn de verzendkosten?|
Bij ons wordt elke bestelling gratis geleverd. Je betaald dus niets voor de verzending. 

- Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja. Zodra je bestelling bij PostNL is aangemeld ontvang je automatisch een Track & Trace link. Hier staat een indicatie in wanneer en hoe laat je de bestelling kan verwachten. 

- Hoe laat kan ik mijn bestelling verwachten?
In de Track & Trace link vind je een indicatie van de bezorgtijd. 

Retourneren

- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Meer informatie omtrent retourneren lees je hier: hhttps://www.fitshopxl.nl/retourneren

- Hoe krijg ik mijn geld terug?
Na ontvangst van je retourzending ontvang je een creditnota via e-mail en wordt het aankoopbedrag op je rekening terug gestort.

- Mijn ontvangen product is beschadigd/defect, wat nu?
Neem contact met ons op, dan lossen we het z.s.m. op.